Pagina's

dinsdag 28 december 2010

Jared Leto.

Jared Leto is acteur en de zanger van de band 30 Seconds To Mars. Stiekem ben ik verliefd op 'm, hij is een rockster, hij is ongelofelijk knap en hij is vegetari├źr. Wat wil je nog meer, toch?
Maar ik dwaal een beetje af, wat ik eigenlijk wilde laten zien is dat hij behoorlijk creatief is op het gebied van kapsels. Ik vind ze niet allemaal even geweldig, maar hier komen er een paar:
Ah!


 Dit kapsel heeft hij ook in de clip van Closer To The Edge.

Dit kapsel heeft hij nu, wat je ook kan zien in zijn nieuwste clip Hurricane. Het is wel een aparte clip, als iemand hem aan mij uit kan leggen, graag!
Welk kapsel vinden jullie het best bij hem passen/het leukst?
XOXO.

7 opmerkingen:

  1. Ik vind hem op de eerste foto het leukst :)

    En op die foto dat is inderdaad Hayley ja ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een na laatste!!!=D
    Hij is zooooo dreamy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eenenlaatste of die daarvoor. Hij mag er zeker zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem op de eenalaatste het leukst (:

    BeantwoordenVerwijderen