Pagina's

zaterdag 4 december 2010

Start!

Hee allemaal!
Eerste bericht ! Ik ben net een blog gestart, omdat ik het me leuk leek om gewoon vanalles te vertellen en mijn mening over dingen te geven.
Als jullie je afvragen, waarom deze blog If I Was A Flower heet, zal ik dat even uitleggen. Ik keek laatst, een paar dagen geleden, de film Juno.
Misschien kennen jullie 'm wel, 't gaat over een meisje dat vroeg zwanger raakt en haar kind laat adopteren. De film begint met een (naar mijn mening) geweldig nummer, door Barry Louis Polisar. (Hier de link, ben nog niet zo heel handig in dit haha.) Nou, je hoort 't al gelijk, het nummer begint met If I was a flower growing wild and free, all I'd want is you to be my sweet honey bee. Dat vond ik eigenlijk wel heel leuk klinken, dus tadaa: blogtitel. (:
Ik hou erg veel van muziek en films, dus jullie zullen hier veel over kunnen vinden op mijn blog. En natuurlijk ook wat over mode. Soms zal ik alleen een foto of een filmpje erop zetten, soms een verhaal. Binnenkort komt m'n tweede bericht!
XOXO.

1 opmerking: