Pagina's

maandag 6 december 2010

Waarom kopen zo weinig mensen nog cd's?

Dat vraag ik me best vaak af. Mijn vriendinnen kopen nooit cd's, ik ken maar weinig mensen die net zo als ik fan zijn van cd's. Ik snap wel dat het duur is, en dat je het net zo makkelijk kan downloaden, maar er zitten ook heel veel voordelen aan cd's!

  • Je kunt ze leuk ergens neer zetten, bijvoorbeeld in je boekenkast. 
  • Je hebt gelijk goeie kwaliteit muziek, zonder ernaar te hoeven zoeken op internet.
  • Je steunt je idool weer een beetje!
  • Cd's zijn leuke verzamel objecten. (:
Natuurlijk zijn er nog veel meer redenen om cd's te kopen,  maar dit zijn voor mij de belangrijkste. Hier een lijstje van cd's die ik nog wil:
This Is War - Thirty Seconds To Mars

Doo-Wops&Hooligans - Bruno Mars

Big Bad World - Plain White T's

XOXO.

4 opmerkingen:

  1. dankjewel meid!
    de ring is van primark.
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het met je eens hoor!
    Ik koop ook nog steeds CD's,
    maar dan wel als ik die cd heel goed vind, anders vind ik het te duur :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hmm goede redenen om een CD te kopen! Mijn reden waarom ik ze niet koop is omdat ik geen CD speler heb, nu ik zo verder denk heb ik niet eens een ipod of mp3 :o Volgens mij mis ik een hoop..haha
    Leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben het ook met je eens!
    Ik download nooit en koop cd's die ik leuk vind.
    Vind ik ook veel leuker dan downloaden.
    En als ik de cd niet wil kopen, dan luister ik de liedjes op YouTube.

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen