Pagina's

zondag 16 januari 2011

50 facts about me. #1

Ik zag dit op een andere blog, en ik vond 't zo leuk dat ik het zelf ook ga doen. In de komende weken ga ik 5 keer een rijtje van 10 feitjes over mezelf posten. Zo leren jullie mij ook ietsje beter kennen. (: Hier komen de eerste:

1. Ik hou van muziek. Oké, dit moet bovenaan staan, ook al wisten jullie het misschien al, want dit is gewoon heel belangrijk.
2. Ik heb meer dan 30 verschillende nagellakjes, waarvan meer dan de helft zulke slechte kwaliteit is dat ik het de dag erna alweer af moet halen.
3. Sporten vind ik echt heel leuk, als ik het eenmaal gedaan heb.
4. Ik zeg heel vaak dat ik normaal ben, terwijl ik echt niet normaal ben.
5. Rap is zegmaar niet mijn ding.
6. Genre is een van mijn favoriete woorden. Ik bedoel, hoe leuk klinkt het om te zeggen: ''Rap is niet helemaal mijn muziek genre''? Heel leuk vind ik dus, haha.
7. Ik ben/lijk zo klein dat mensen die ik totaal niet ken tegen mij zeggen dat ik eigenlijk best wel klein ben.
8. Frans is zegmaar ook niet mijn ding.
9. Ik kan er niet tegen als ik een acteur of actrice op tv zie die ik ken van een andere film en ik niet op zijn of haar naam kan komen.
10. Ik heb niks tegen Justin Bieber. Ik snap eigenlijk sowieso niet waarom iedereen altijd zo raar over hem doet.
XXX.

4 opmerkingen:

  1. Haha, 9 is zo herkenbaar! Leuke feitjes. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, daar heb je 't; 'frans is niet mijn ding'. XD terwijl ik het dus een mooie taal vind. en 10 kan ik makkelijk uitleggen;
    jongens zijn gewoon jaloers. niet dat ik m leuk vind, maar heel veel meiden wel. want ik bedoel haaallo? haast iedere jongen vind m een homo, maar meer dan de helft van die jongens doet m na met bijvoorbeeld z'n haar! DIKKE BULLSHIT DUS. XD x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Omg, wat herken ik me verschrikkelijk goed in al die feitjes, Muziek is zegmaar mijn leven, op elk moment van de dag luister ik wel naar muziek, ik heb weet ik veel hoeveel nagellakjes, vind ze ook erg leuk om te kopen, maar ik heb geen zin om dure te kopen, waardoor ik ze er ook al na een dag af moet halen. Ik zal maar niet eens beginnen over het feit dat ik compleet gestoord ben :P, ik ben er tijdens mentoruur achtergekomen dat ik ook nog eens de kleinste ben van mijn klas (en dus chronische nekpijn heb van het omhoog kijken), nummer 9 is onderhand mijn kenmerk als ik films kijk. Ik weet nooit of ik het knap moet vinden dat ik onthouden heb dat ik die persoon ergens van ken of dat ik oud begin te worden en vergeetachtig omdat ik z'n naam niet meer weet. En al dat gedoe rond Justin Bieber, de mensen zeggen maar wat ze willen.

    Ik ben benieuwd wat nog meer facts about you zijn, tot nu toe zijn ze precies hetzelfde als die van mij XD

    BeantwoordenVerwijderen