Pagina's

zaterdag 29 januari 2011

Gala!

Jaaaaaa, ik heb over twee weken een gala op school! Ik heb er echt heel veel zin in, maar ik moet nog een vanalles kopen ervoor. Een leuke jurk, nieuwe schoenen, nieuwe sieraden, pfoe. Gelukkig betaald m'n lieve mammie ook mee. (: Ik heb nu dus nog één probleempje, ik heb nog geen idee wat voor jurk ik wil. Ik wil denk ik wel een zwarte jurk, met rode hakken. Maar verder.. Tja, ik zie het volgende week zondag wel, dan ga ik naar de stad met m'n vriendinnen. (:


En wat voor gala jurk hadden jullie?
XXX.

4 opmerkingen:

  1. Super leuk dat je gala hebt!
    die van mij duurt nog wel ff
    Ik ben benieuwd naar je jurk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op dat plaatje is een leuke jurk!
    Wat leuk dat je een gala hebt.
    Ik had een zwarte jurk, onderaan een beetje doorzichting en heel veel pajetten (ofzo)

    Liefs, Lotte


    http://ponyfire.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had m'n jurk zelf gemaakt uit zijde... Was een speciaal soort blauw, tamelijk fel, maar wel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. veel plezier alvast!
    ik had een roze jurkje uit de h&m.
    (die kun je zien in een paar posten terug!)

    BeantwoordenVerwijderen