Pagina's

zondag 16 januari 2011

Nowhere Boy

Ik heb vandaag een film gekeken, Nowhere Boy, over de jeugd van John Lennon. Ik vond het echt een hele ''leuke'' film! Ik wist eerst eigenlijk niet zo veel over John Lennon, maar na deze film ben ik toch wel een beetje ge├»nteresseerd geraakt in zijn muziek. Tijdens de film worden er veel nummers uit die tijd gedraaid, nummers van bijvoorbeeld Elvis Presley, Buddy Holly en Jerry Lee Lewis. Geweldige muziek, als je het mij vraagt!
Hier is de trailer van de film:
video

''Why can't god make me Elvis?''
''Because he was saving you for John Lennon.''
Geweldig, haha!
XOXO.

1 opmerking:

  1. toevallig, ik las vandaag het boek 'boy' van roald dahl, ging ook over zijn jeugdjaren haha!

    liefs,
    http://lisanne95.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen