Pagina's

donderdag 3 februari 2011

8-|

Ik wilde eigenlijk vandaag m'n nieuwe trui van de Mango laten zien, maar ik heb zoooo hard geleerd voor geschiedenis, dat ik er geen tijd meer voor had! Ik heb morgen een hele belangrijke toets, als ik daar niet hoger dan een 6 voor haal kan ik het waarschijnlijk niet kiezen in m'n pakket volgend jaar.. Dus die trui komt morgen!
Verder heb ik een stylish blogger award van Lotte gekregen! Binnenkort komt er dus een post met 10 dingen over mezelf, en geef ik 'm aan andere door. (:

Oke, normaal doe ik hier niet aan omdat ik eigenlijk continu andere muziek luister, maar dit zijn toch wel de liedjes van de dag:

XXX.

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je stylish blogger award!
    En leuke blog (vond hem op girlscene.nl)
    Xoxo, leoniae
    www.leoniae.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen