Pagina's

donderdag 24 februari 2011

Cram My Wardrobe #1

Ik heb te veel kleren. "WAT?" hoor ik je nu denken, maar het is echt zo. Ik zeg het niet snel, maar het wordt echt te veel. M'n kast puilt uit (dat is nog niet zo erg) maar ik 'vergeet' sommige kleren gewoon en dan kom je daar dus een seizoen later achter.
Maar shoppen blijf ik doen hoor. Afgelopen maandag waren een vriendin en ik gaan shoppen in Zwolle. Zij had een tas voor haar verjaardag nodig die ze zelf ging kopen (?!) en ik ging de winkels maar plunderen. Het was echt ijskoud, maar uiteindelijk heb ik toch nog wat leuke dingen kunnen vinden. (Ik ben altijd heel kritisch haha, het moet echt een te gek shirtje, broek, rokje of jurkje zijn.) Ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden dus ik heb er wat foto's van gemaakt. :D


Het Pieces-riempje dat waarschijnlijk heel vrouwelijk Nederland en daarbuiten heeft. Ze waren 2 voor 1 (of is het 1 voor 2?) en m'n vriendin nam de andere. Ik vond het wel een leuke kleur, beetje voorjaarskleurtje. Tip: Roze wordt blijkbaar het nieuwe zwart in het voorjaar.


Shirtje van de Mango. Ik vond die zwaluw/vogel voorop zo leuk. En de stof was lekker zacht haha. Ik had ook nog een ander topje gekocht, alleen dat is gewoon zo'n basic ding en dus saai om te laten zien :D.

Oja, en toen ik laatst eens goed in m'n kast keek, vond ik dit T-shirtje nog. Gekocht in de herfstvakantie in Maastricht, maar nog niet aangehad. :O Echt erg.




Van de Esprit. De strik vond ik gaaf.

Nou, en nu maar hopen dat het er nog allemaal inpast, en anders gooi ik de helft er wel uit.
XXX Wieke


8 opmerkingen:

  1. Ik heb gisteren ook nog enkele 'vergeten kledingstukken' gevonden in mijn kast! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, erg is dat hé.
    soms dan denk je echt ; WOW had ik dit ook nog, en dit en dit haha!

    het shirtje van de Mango is echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat shirtje van de Mango is idd heel erg leuk!

    http://xsusanne.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar heb ik ook last van, helaas heb ik nu toch bijna geen tijd meer om te winkelen..
    Maar dat shirtje van mango is echt heel leuk!

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die van mango is leuk :D alleen vind ik het wat leuker als de hals groter is :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt wieke:
    ''Afgelopen maandag waren een vriendin en ik gaan shoppen in Zwolle. Zij had een tas voor haar verjaardag nodig die ze zelf ging kopen (?!) en ik ging de winkels maar plunderen.'' Okee mensen ik ben dus die vriendin.
    En dat shirtje is echt leuk!(L)

    xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen