Pagina's

maandag 7 februari 2011

Hello World!!!

"Als ik een bloem was?!, oké!" Dat was mijn reactie toen Sanne mij vertelde dat ze een blog had. Ik dacht: "Wat is dat nou weer? Facebook, hyves, twitter, myspace, blog?" Gelukkig legde Sanne het me geduldig uit en het leek me best wel leuk. EN DAT IS HET OOK. Dus werd ik jaloers en wilde ik het ook. Dus nu ga ik lekker profiteren van Sannes blog. Nee hoor, ik ga proberen ook leuke "posts" plaatsen op het gebied van Music. Movies. Fashion and More! Ik ben Wieke en ik ben een vriendin van Sanne. We zitten op dezelfde school en (nog) in dezelfde klas. Shoppen vind ik heerlijk, net als hockeyen, pianospelen en zeilen. Naast school hebben Sanne en ik nog meer gemeen namelijk Girlscene, nagellak en het maken van kralen van Fimo. (Waar al posts van zijn. :D) So this is me, and who are you? xxx Wieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen