Pagina's

zaterdag 26 februari 2011

Lay-out

Jaaa, ik heb wat veranderd! Maar er gaat nog heeeeeel veel meer veranderen, want zo vind ik m wel heel erg saai hihi. Maar niet meer vanavond, want ik wordt er een beetje kriegel van (dat zegt m'n moeder dan altijd haha). Dus jullie moeten morgen maar nog een keer kijken, dan zal t er vast nog een stuk leuker uit zien! Trouwens, weet iemand misschien toevallig hoe je een plaatje als header kunt doen?
Nouja, ik ga nu in ieder geval slapen, welterusten! (:
XXX Sanne.

4 opmerkingen:

  1. ik heb er net met mijn vriend nagekeken
    en het is ons gelukt een sms kost nu nog maar 10 cent
    maar toch bedankt voor je hulp!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! alleen je header is iets te groot, er staat nu: if i was a flo..
    leuke blog!
    x

    BeantwoordenVerwijderen