Pagina's

woensdag 2 februari 2011

Leren shorts

Sorry dat ik zo lang al niks gepost heb, ik had het een beetje te druk met school en sporten..
Maar, nu heb ik weer tijd. (: Zoals ik al eerder gezegt had, heb ik over twee weken een gala. Ik heb nog geen jurk, dus ga ik zondag gezellig met vriendinnen naar de stad (ik hou van koopzondag!). Verder ben ik ook nog op zoek naar leren shorts. Geen lange broek, legging of rokje, maar echt een shorts. Ik heb er een paar op internet opgezocht, ze zijn alleen niet allemaal omgerekend naar de prijs in euro's. Hier  komen ze:
£19,99, Misguided

£38,00, Topshop

£68,00, Topshop

£70,50, ASOS

En deze vind ik zelf heel erg leuk, alleen kan ik 'm niet meer vinden op de site!:
€39,99, Zara
Welke vinden jullie het leukst? Zouden jullie ├╝berhaupt een leren shorts dragen?
XXX.



7 opmerkingen:

  1. Heei,
    Ik heb je een stylish blogger award gegeven ♥

    Liefs, Lotte
    http://ponyfire.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love It!! fantastic blog!! Follow you!

    Follow me?
    toxicretro.blogspot.com

    Kisses!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die laatste vind ik wel leuk! Heb er ooit eentje gepast in H&M, maar ik stond er toch niet zo geweldig mee :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die laatste foto is zo mooi!

    www.allthedifferentfashionthingsatlife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die laatste vind ik zalig. De schoenen zijn ook heel mooi btw ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaaa ik zoek ook echt nog naar een leren shorts,
    maar ik wil dan wel echt leer zeg maar,
    en die kan ik echt nooit vinden in het perfecte model, mijn maat en ook nog voor een fatsoenlijke prijs (dus geen 500 euro ofzo XD)

    BeantwoordenVerwijderen