Pagina's

vrijdag 25 februari 2011

Mahaam, ik verveeeeel muuuuu!

Tja, dat is toch mijn vaste tekst voor de vakantie... In de weken voor de vakantie kijk ik er helemaal naar uit. Lekker uitslapen, dingen doen die ik al lang wilde doen en verder niets. En winkelen natuurlijk. Nou, en dan is het vakantie en dan verveel ik me te pletter. Rond half 12 (of eerder!) komen m'n ouders bij m'n bed zeuren: "Kom je zo eruit?" Uhh nee?! Ik lig net zo lekker. Na een tijdje kom ik er dan uit en dan begint de verveling. "Ga je kamer opruimen!" "Neee dat is saaaaaai" "Wil je me helpen met het eten koken?" "Neeee, ik kan niet kokuhhh!" En zo maar door. Nou geldt dit natuurlijk niet voor elke dag in de vakantie hoor. Op de dagen dat ik veel te doen heb, vind ik vakantie fantastisch. Beetje met vriendinnen afspreken, lekker druk. Dan functioneer ik het beste haha. Maar die andere dagen, bahhhh. En het stomme is, alle idee├źn die m'n ouders dan opperen, zijn boringgg!
Nu keek ik dus even op internet wat mensen zeggen voor als je je verveelt. Er bestaat zelfs een hele site met tips voor als je niet weet wat je moet doen!
Hier een paar dingen die zij zeggen wat je kunt doen:
  • Zing een vrolijk liedje. (?!) Ja dat helpt voor 1 minuutje en daarna is het weer over.
  • Ga pootje baden in een haaien bassin en vraag of het gevaarlijk is. Leuk idee, even naar de dierentuin.
  • Stuur lege e-mailtjes naar je vrienden. Haha kansloos!
  • Maak een aardappelvriend. O, die vind ik best leuk, het ziet er denk ik alleen wel raar uit als je tegen een aardappel gaat praten...
  • Maak een account aan op habbo.nl PAS OP: Deze moet je alleen doen als je echt heel diep in de put zit.
Nou, een paar leuke tips dus (mwah) en vertel even wat jullie doen als jullie je vervelen.
XXX Wieke

1 opmerking:

  1. hahahaha, the same here! ik verveel me ook altijd in de vakanties! x.

    BeantwoordenVerwijderen