Pagina's

zaterdag 26 februari 2011

MusicUpdate: 21

Een tijdje geleden was mijn vader jarig en ik had geen idee wat ik moest kopen. Nou had hij mij een paar dagen ervoor gevraagd om de nieuwe CD van Adele te downloaden. Aa, dacht ik, dat is een leuk cadeautje. Dus ik naar de Free Record Shop voor de 21 van Adele. Wel de deluxe edition, want die andere hadden ze niet meer haha. En nu zijn we verslaafd aan die CD. Normaal download ik alles (sorry Sanne) maar dit is eigenlijk ook wel leuk. Ik wilde jullie een paar leuke liedjes laten horen. Rolling In The Deep ken je denk ik wel, maar er staan nog veel andere leuke nummers op de cd!

Set Fire to the Rain

Helaas staat ie alleen live op YouTube...

Turning Tables

En ook deze alleen live...

Deze twee liedjes vind ik zelf het leukste, maar het album is echt een aanrader. Ook als je bijna nooit CD's koopt. (zoals ik haha)
XXX Wieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen