Pagina's

dinsdag 15 februari 2011

NerdStyleeee!

Wie had het ooit verwacht? Nerds worden fashion! De nerdlook is helemaal in, denk maar aan hooggesloten blouses, nerdbrillen en kniekousen. Oke, toegegeven, een beetje lef moet je voor sommige dingen wel hebben, maar die ketting is echt te leuk!


De bril, denk je aan nerds, denk je aan de bril.


Spenceeer! Google op "Spencer" en je krijgt hele verschillende resultaten...
Deze is lekker classy en braaf met stipjes :D

Het blousje voor onder de spencer, het liefst lekker vloekend met de spencer, want
PROUD TO BE FOUT!!!

GLASSESNECKLACE!!!
Ook voor als je geen IQ van 150 hebt.

Een keurig rokje tot net boven de knie
(of korter :D)

Kniekousen! Bij de H&M hebben ze hele leuke die hier op lijken.
De Brogues, chique en elegant, maar bovenal functioneel door de platte hak... :P

Old skool school bag!
Deze vind ik echt heel leuk!
Voor als je boyfriend stiekem een beetje een nerd is...

xxx Wieke


3 opmerkingen:

  1. Ik vind die bril echt super!!
    alleen ze staan me niet zo :$

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben verliefd op die bril (en de brillenketting).
    Ik heb laatst wel zo'n bril opgehad en hij stond wel oke, maar dat durf ik echt niet te dragen :S
    Liefs, Lotte
    http://ponyfire.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een nerdbril, maar ik ga echt niet met een spencer aan lopen, ha ha. Misschien leuk voor carnaval.

    BeantwoordenVerwijderen