Pagina's

dinsdag 8 maart 2011

50 facts about me. #2

Ik weet dat het een beetje laat is, maar hier komen de volgende 10!

11. Ik ben echt gek op thee. Het maakt niet zo veel uit welke smaak, als het maar heet en zoet is!
12. Ik ben ook gek op koffie. Ik wordt er alleen helemaal gek van, zooo veel energie!
13. Zoals ik al eerder heb gezegd, plannen is niet mijn sterkste punt. Stiekem, ben ik er gewoon heel erg slecht in. Tja, ik weet ook niet hoe ik dat later ga doen, maar dat zoek ik dan wel uit, haha.
14. Ik hou echt van pas gewassen haar haha. Oké, ik weet dat dit een tikkeltje raar klinkt, maar ik vind het gewoon fijn om met m'n handen door schoon, net gewassen, zacht, lekker ruikend haar te gaan. (:
15. Ik ben een nachtmens, als het kon zou ik het liefst 's nachts leven, en overdag slapen.
16. Eigenlijk heb ik véél te weinig geduld om m'n nagels te lakken, maar toch wil ik wel twee keer per week een ander kleurtje. Mijn oplossingen: gewoon buiten de lijntjes kleuren. (:
17. Ik ben er net achtergekomen dat 50 vragen bést wel heel veel is eigenlijk. Ik denk dat ik het maar bij 17 hou, haha.

Klik hier voor de vorige 10. (:

XXX Sanne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten