Pagina's

zaterdag 26 maart 2011

Bretels

Ik kom ze de laatste tijd steeds meer tegen op blogs, en dan wordt ik vanzelf nieuwsgierig naar wat andere er nou van vinden. Ik vind ze in ieder geval het vaak erg leuk staan. Het is iets nieuws en origineels. Ook is het weer niet zó apart dat ik er niet mee naar school zou gaan. Je kan ze bijvoorbeeld onder een blazer doen, zodat ze niet heel erg opvallen, maar ze outfit toch wat unieker is. Het énige probleem is nu eventjes, waar kan je ze kopen? Ik heb geen flauw idee namelijk. Ik ben al wat sites afgegaan, maar ik kon niet echt een geschikte vinden.. Dus als iemand het weet/een idee heeft, zou ik het graag horen!
Hier komen nog wat inspiratie foto's of hoe je het zou kunnen combineren:




De foto's komen van lookbook.nu, geweldige site voor inspiratie. (: Ik vind vooral de eerste erg leuk. Maar nu ben ik benieuwd: wat vinden jullie ervan? 
XXX Sanne.

4 opmerkingen:

  1. Leuke foto's!
    ik vind bretels wel leuk maar het lijkt me niet echt iets voor mij
    als ik aan bretels denk, moet ik aan een buurman van me denken die blauwe heeft met een soort meetlat erop, maar het kan natuurlijk wel leuk staan
    ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de foto's staat het allemaal heel leuk, maar het is niks voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind bretels echt super leuk!
    Leuke post zeg ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt leeeeuk! en ik hou van die laatste foto <3

    BeantwoordenVerwijderen