Pagina's

maandag 14 maart 2011

Fansite voor JEZELF?!

Weer even een klaagpost. Nouja, een post waarvan ik MOET weten wat jullie er van vinden. Er is namelijk een meisje bij ons op school dat zichzelf heel mooi vindt. Ze zou model ofzo zijn en wat contactjes hebben met een paar fotografen. Op allerlei social network sites plaatst ze dagelijks nieuwe foto's van zichzelf en op Google heeft ze zo'n 2.000 afbeeldingen van zichzelf staan. Puur feiten. Maar nu kwam ik er vandaag toevallig achter dat ze een hyve heeft opgericht, een hyve zoals "I love chocolate". Ze promoot zichzelf daar helemaal op en er staan allerlei links naar sites van haar. Wat vinden jullie daarvan? Moet dit kunnen of gaat dit wel een beetje te ver?
XXX Wieke

7 opmerkingen:

  1. O mijn god, dat gaat ├ęcht te ver!
    Leuk dat je zo'n eigendunk hebt, maar ga daar andere niet mee lastig vallen xd
    Ik zou haar echt keihard uitlachen xd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit vind ik ook wel te ver gaan idd! Wat een eigendunk!
    Liefs, Lotte
    http://ponyfire.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ik vind het wel echt een heel maf idee,
    maar ik zou er eigenlijk geen moeite in steken ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha doe ik niet hoor, wees maar niet bang :P Ik vroeg me alleen af of dit nog normaal was of nier meer....
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, zij houdt wel heel erg van zichzelf..
    Zijn er veel leden op die hyve?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt van die mensen! haha.

    http://lifeofroshelle.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha dat is toch wel een beetje raar... kijk op je eigen blog kan je foto's van jezelf plaatsen, maar een hyve oprichten is ook weer zoiets! haha! ;)

    BeantwoordenVerwijderen