Pagina's

dinsdag 8 maart 2011

Film: I Am Number Four

Jaaaa, een nieuwe film! Met een hottiee erin, namelijk Alex Pettyfer. Hij is model en acteur. In 2006 begon hij met acteren en werd bekend met de film Wildchild in 2008. Samen met Dianna Agron (van Glee!) speelt hij in de nieuwe film "I Am Number Four". Het verhaal van de film gaat ongeveer zo: John Smith (door Alexje) is één van de 9 'baby's' van een andere planeet. Een paar rare gasten (ben even hun naam vergeten) heeft het op hun planeet gemunt dus worden de 9 baby's overgebracht naar de aarde. Die rare gasten proberen hen te vermoorden, maar dat kan alleen in de goede volgorde, namelijk 1, 2, 3 enzovoorts. De eerste 3 zijn dood dus de volgende is John. Om te voorkomen dat hij wordt gevonden, reist hij samen met zijn beschermer de hele wereld over. Wanneer hij in een plaatsje in Ohio is, wordt hij verliefd op Sarah Hart (Dianna Agron) en wilt hij niet meer verder. Hij blijft dus in Ohio, ook al wordt dat hem afgeraden door zijn beschermer. En je raadt het al, dan beginnen de problemen. Hij krijgt hulp van 'Number 6' en samen met haar gaan ze het tegen de creeps opnemen.
Mij leek het wel een leuke film, dus ik heb de trailer even bekeken:
Er zit vrij veel actie in, maar het schijnt wel op een goede manier gedaan te zijn waardoor het niet kitsch en ongeloofwaardig overkomt. Waarschijnlijk vinden de mensen die van de Twilight films houden dit ook wel een leuke film, het idee is een beetje hetzelfde.
Oh en ik was vandaag op Girlscene en zij hebben een winactie waarbij je kaarten voor deze film kan winnen! Klik hier voor de actie!
XXX Wieke
PS: Weten jullie nog leuke (andere) blogs om te volgen?

3 opmerkingen:

  1. Hij lijkt mij ook echt heel gaaf, ik heb ook meegedaan aan de winactie :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mij lijkt het echt een leuke film
    met alex en dianna ♥
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En het is me toch een gave film!
    Heb hem gisterenavond in de bioscoop gezien!
    :D

    BeantwoordenVerwijderen