Pagina's

zaterdag 5 maart 2011

I am alive! And I'm seeing things mighty clear today, I'm alive!

Haha zo als Sanne al zei we waren de afgelopen week een beetje dood. Maar we zijn er weer hoor. Ik heb helaas geen outfit-post, tenzij jullie hockeykleren interessant vinden. :P Afgelopen week hadden we namelijk taaldorp, een verschrikkelijk iets dat alleen maar door leraren verzonnen kan zijn. Ze bouwen dan in de "2e aula" een soort dorpje op met allemaal onderdelen zoals het station en de VVV. EN DAN MOET JE IN HET DUITS EN ENGELS EN FRANS DAAR GAAN PRATEN. Hoe stom is dat? Onze hele klas was helemaal zenuwachtig, maar uiteindleijk viel het gelukkig wel mee. :D En ik had een 10 voor één situatie, yeah!
Ander onderwerp, ik heb zaterdag een hockeyfeest en het thema is: Los in het sprookjesbos. Hartstikke leuk natuurlijk, maar wat moet ik aan?! Ik ga echt niet als sneeuwwitje ofzo, dus hebben jullie ideeën? Ik ga liever niet als hoer maar ook niet als een typisch hockeytutje. :D
Alvast bedankt en volgende keer een leukere post. :D
XXX Wieke

1 opmerking: