Pagina's

zondag 13 maart 2011

Maxi of niet?

Je kent ze waarschijnlijk ondertussen wel, de maxi-dress en maxi-rok. Ik lees er de laatste tijd zo veel over, dat ik ondertussen eigenlijk wel benieuwd ben geworden naar wat andere mensen er van vinden. Persoonlijk vind ik het niet echt super. Bij mij zou het sowieso niet staan denk ik, volgens mij staat het het mooist als je echt dun bent en mooie lange benen hebt. En, dat heb ik niet haha. Als ik heel eerlijk ben vind ik het er een beetje sloom uitzien, ik weet niet hoe ik het anders kan beschrijven. Ik vind ze verder niet heel lelijk hoor, als je het goed combineert kan het best leuk staan. (: Hier nog een plaatje, voor de mensen die er nog niet van gehoord hebben:
Deze is van de H&M, voor €14,95. Maar goed, dit is natuurlijk mijn menig. Wat is jullie mening over dit? Ik ben echt heel benieuwd!
XXX Sanne.

7 opmerkingen:

  1. Persoonlijk vind ik het niks,
    het maakt je een beetje, ja hoe noem je dat nou, indiaan-achtig. Haha. Ik ben zelf ook maar 1.65 dus euhm, mij zie je er niet mee lopen!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mwah, ik vind ze zelf ook niet heel geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hmm ik vind het niet heel mooi,,
    maar het staat me ook niet omdat ik er te klein voor ben xd



    peaceloveandnailart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze prachtig - maar ze staan niet iedereen. Je moet ze echt passen. Ik heb een maxidress die me goed staat, maar laatst paste ik een ander en toen was ik net een bloemetjesgordijn. En ze zijn niet echt handig om naar school aan te doen, dus je moet voordat je ze koopt wel de gelegenheid goed bedenken :)

    Deze van de H&M vind ik iets minder, want hij is nogal recht en saai.

    Leuke blog heb je trouwens!

    xoxo
    http://www.catherine-oneway.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het echt super!!
    Ik wil er echt eentje kopen voor in de zomer , t liefst met bloemetjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb echt hele mooie combinaties gezien met zo'n maxidress, dus ja, ik vind dat het zeker erg mooi kan zijn!

    BeantwoordenVerwijderen