Pagina's

dinsdag 22 maart 2011

Nail-art serie.

Aangezien ik al een tijdje niks meer gepost heb, dacht ik, ik laat weer eens wat van me horen. (: Ik ben de afgelopen dagen nogal druk geweest met sporten, waardoor ik te moe was om ook maar iets te doen. Ik heb nu namelijk al 4 dagen achter elkaar gesport. Zaterdag had ik een atletiek training van 1,5 uur, zondag van 2 uur, maandag weer van 1,5 en vandaag had ik een volleybal toernooi op school. Als je dat bij elkaar op telt, is dat toch heel wat uurtjes sporten!
Maar goed, ik wilde eigenlijk jullie mening over iets weten. Ik kwam namelijk op het idee om een soort mini-serie te doen over mijn nagellak. Niet dat dat altijd zo interessant is, maar toch leek het me wel leuk. Vandaag heb ik bijvoorbeeld bloemetjes op mijn duimen gemaakt (foto komt dus nog, als jullie het leuk vinden!). Ik lak ongeveer om de 4 dagen mijn nagels opnieuw, dus dan komt er weer een update. Laat maar even een reactie achter als het je leuk lijkt. (:
Vinden jullie dit ook niet een geweldige bril, en een geweldige foto? (:
Maar goed, dat was het weer voor vandaag. Slaap lekker allemaal!
XXX Sanne.


1 opmerking: