Pagina's

vrijdag 18 maart 2011

Nailart!

Nagellak! Super leuk natuurlijk en ik heb daarom ook heel veel verschillende kleurtjes. Afgelopen dinsdag was ik met Sanne en een andere vriendin nog even naar de Kruidvat gegaan. Daar hebben ze namelijk nagellak van Catrice en Essence en die is lekker goedkoop, maar toch heel goed! En ze hadden een hele goede actie, sommige producten gingen uit het assortiment ofzoiets dus waren ze voor 50% :D. Ik dacht altijd dat Essence alleen de basislakjes had en wat french manicure dingetjes, maar ze hebben echt veel meer! Deze nagel stickertjes vond ik echt heel schattig. Ik zocht ook al een tijdje naar witte nagellak. Die zag ik daar niet staan, maar wel deze:
Het is een zachtroze, bijna witte kleur die perfect matcht met de stickertjes haha. De kleur die ik trouwens zelf op heb op de foto is van de H&M en heet "No mambo jambo".
Net voordat we weg wilden gaan,
zagen Sanne en ik nog een apart ding met een nieuwe lijn ofzo erin. Een
andere blogster, Lisanne 95 had al over de lipgloss van deze lijn een review geschreven, dus ik had er al wel van gehoord. Dit super leuke kleurtje stond er ook, het is een beetje citroengeel-groen haha. Een zomergevoel kleurtje dacht ik zo. :P
Tijdens school vandaag keek ik even op hun site en ze hadden zo iets gaafs er tussen staan! Een nagellak die verandert van kleur zodra je er met een magneet overheen gaat. Hoe vet is dat?! De nagellak heet "Nail Art Magnetics" en is er in een paar verschillende kleuren. Mij leek het in ieder geval wel leuk, maar ik vraag me ook af hoe het werkt?
Fijn weekend iedereen!
XXX Wieke

1 opmerking:

  1. Bedoel je deze nagellak: http://www.youtube.com/watch?v=wrosjaDFCKM

    Mooi kleurtje en leuke stickertjes. Ik houd van 50% korting! Je kan gewoon goede nagellak krijgen voor €0,65!!
    Liefs, Lotte
    http://glorious-ladies.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen