Pagina's

woensdag 16 maart 2011

Never Let Me Go

Weer een film, tja je moet toch iets doen in je vrije tijd. (: 
Deze keer gaat 't over  iets serieuzers. Het gaat namelijk over 4 klonen. Ze gaan naar een speciale school, ze leven een speciaal leven en op een bepaalde leeftijd worden ze donor. Ze zijn namelijk gecreëerd om ''het origineel'' in leven te houden. 
Toen ik begon met kijken, snapte ik er het eerste half uur helemaal niks van. Gelukkig had mijn zus het boek al eens gelezen, en kon ze het me uitleggen, anders was ik afgehaakt denk ik. Uiteindelijk heb ik 'm wel helemaal afgekeken. (A) Ik moet zeggen dat ik het toch wel een aanrader vind, ook al is het nogal een raar verhaal. Ik hou van films waarbij je een beetje moet nadenken, en van films met een ''oude'' sfeer, en dat zit hier zeker in. Én, nog een pluspunt, Keira Knightley speelt erin, en ik vind haar echt een geweldige actrice. (:
Hier de trailer:
Hebben jullie deze film al gezien, en zo ja, wat vonden jullie ervan?
XXX Sanne.

5 opmerkingen:

  1. ik heb hem nog niet gezien,
    maar hij lijkt me idd wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi!
    volgensmij volgde jij me op mijn vorige blog, lisanne95. maar die blog heb ik verwijdert!
    het zou leuk zijn als je me opnieuw volgt, als je dat wil natuurlijk, en updates van mij wilt ontvangen.


    http://kusjevanlisanne.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me wel een leuke film :D
    Xx Lulu

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt wel interessant!
    Ik heb toevallig laatst 'Blueprint Blaupause' voor Duits gelezen, ging ook over een kloon,
    best interessant,
    ik wil de film best eens zien (:

    BeantwoordenVerwijderen