Pagina's

woensdag 23 maart 2011

Take me to a place where I don't care, this is me and my liquor store blues.

En er is weer een nieuwe clip uit van Bruno Mars! Ik vind z'n nieuwe cd echt geweldig, op een paar nummers na. Dit is een lekker rustig nummer, echt een nummer waarbij je heel hard mee kan blèren. (: Zoals bij heel veel nummers van hem trouwens.
Ik vind de clip persoonlijk echt ongelofelijk lelijk, maarja. Hier komt 'ie dan:
Nog een leuk feitje, zijn concert in Nederland was al binnen een kwartier uitverkocht!
Wat vinden jullie van Bruno Mars?
XXX Sanne.

3 opmerkingen:

  1. Leuk liedje, maar een beetje een vage clip. Doet me aan hippies denken xD
    Xx Lulu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van Bruno Mars! Ik vind Marry you, Lazy song, Count on me, Talking to the moon, Grenade en Just the way you are het leukste van die CD!

    ps: Leuke blog! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben al fan vn em voordat hij echt bekend werd , wauw watn stem man ! x

    BeantwoordenVerwijderen