Pagina's

woensdag 9 maart 2011

Taylor Swift

Maandag ben ik naar een concert van Taylor Swift geweest, in Rotterdam. En, ook al ben ik geen fan van haar, was het echt super! Mijn zus is wel een grote fan en heeft voor haar verjaardag de kaartjes gekregen. Ik ben hiervoor nog nooit naar een concert geweest, dus dit was voor mij echt super gaaf. Ik heb wel eens kleine bandjes zien optreden, zoals Only Seven Left, maar nog nooit zoiets groots. In het voorprogramma stond Tom Dice. Ik had van tevoren eigenlijk niets over hem opgezocht. Ik verwachte namelijk een of andere bejaarde Belgische vent, maar gelukkig was hij echt goed. (: Taylor Swift is live trouwens ook heel goed. Ik begon me zelfs even af te vragen of ze playbackte, maar het was echt toch echt live, ik hoorde haar namelijk hijgen toen ze van de trap af liep haha. Hier komen wat foto's van het concert!




Ik ben geen grote fan van glitter, maar hoe gaaf is die gitaar?! (:
Wat vinden jullie van Taylor Swift? Ik hoor best wel vaak negatieve dingen over haar muziek namelijk.
XXX Sanne.

8 opmerkingen:

  1. Mijn vriendin is ook gegaan ze vond het echt geweldig!
    ik ben ook niet zo fan van haar maar sommige liedjes zijn best leuk!
    Die gitaar is echt geweldig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben ook niet zo fan van haar muziek,
    maar lijkt me wel gaaf, zo'n concert! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heee ik ben ook gegaan en heb ook een stukje geschreven op mijn blog! (2e post, 1e pagina.)
    haha het was echt supermooi, ik vond enchanted en speak now het beste, en jij?

    xxxxx
    leuke blog trouwens, zag je link @girlscene.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook totaal geen fan van haar, maar een concert lijkt mij ook zo tof! Wil ik ook nog graag een keer mee maken!

    www.fashiablee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Concert zijn leuk hè? ;) Ik ben ook geen fan van Taylow Swift, maar naar haar concert gaan lijkt me toch wel leuk.
    Heb je die foto's zelf gemaakt? Erg mooi!
    Hahah gelukkig dat Tom Dice dat niet was..
    Ik ben ook echt geen fan van glitter en ik vind Taylor Swift niet echt geweldig, maar ik zeg niks negatiefs over d'r! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wou er zo graag heen, maar mijn ouders vonden het niet goed omdat het op een doordeweekse dag was en ik moest gewoon naar school =[
    Een meisje uit mijn klas mocht wel en liet ook al filmpjes zien. Het lijkt me echt supergaaf om daar een keer heen te gaan!
    Xx Lulu

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke blog heb jij zeg! Echt allemaal super orgineel enzo!

    Trouwens.. ik weet niet of je het leuk vind om eens te kijken.. maar wij heb ook een blog, of misschien zelfs te volgen? (je weet nooit!)

    Ik zou zeggen ga zo door met leuke berichten plaatsen! YOU GO GIRL!

    XOXO

    ps: We hebben nu een win-actie voor een parfum van Tommy Hilfiger.. misschien vind je het leuk om mee te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mwah, taylor swift gaat wel. Ik ben er niet weg van ofzoo.

    Ik zou ook bijna naar een concert gaan, Bruno Mars. En je kan het natuurlijk raden... De site liep vast.

    BeantwoordenVerwijderen