Pagina's

vrijdag 13 mei 2011

Wedgessss

Nieuwe trend gespot: Wedges, oftewel de sleehakken. Ik ben er nog niet helemaal over uit hoe ik ze vind haha. Vorig jaar in de zomer heb ik een te grappig paar gekocht bij de H&M Divided in Utrecht. Ze zijn knalgeel haha. Ik dacht dat ik ze wel durfde te dragen, maar naar mijn idee zijn ze toch iets te heftig. Ik maak er wel een keer een foto van oke? (Vandaag heb ik ze toch aangehad haha!)
Op internet vond ik deze wedges:
H&M
Café Moda
H&M (mijne lijken hier op, alleen dan knalgeel)
Tommy Hilfiger!
Hoe vinden jullie sleehakken? Zou je ze snel aandoen of niet?
XXX Wieke

2 opmerkingen:

  1. Oehh leuke blog! Bedankt voor het volgen, ik volg je natuurlijk ook terug :)
    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love sleehakken! Ja, ik heb zou ze dragen.. ik heb zwarte van suede echt nice! Ik volg je.. xx http://merel-fleur.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen