Pagina's

maandag 7 maart 2011

What do I wear today?

Hoi allemaal. Vandaag een keertje een outfit post van mij. Ik heb de foto's een beetje snel gemaakt, want ik had niet zo veel tijd. Ik ben op maandag wel vroeg uit, maar heb dan ook hockeytraining en pianoles. En daar vergeet ik altijd voor te oefenen. :S


Schoenen: Hot Ice. Broek: Replay. Shirtje: H&M Riem (slecht te zien): Pieces


Mouw van het shirtje.


Pieces ring waarmee je absoluut niet kan schrijven.


Armbandje van Fimo-klei, leren bandje van de H&M, London ding en horloge van Fossil.
Dit is wat ik vandaag draag. :D
XXX Wieke

6 opmerkingen:

  1. super leuk shirt!

    peaceloveandnailart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie outfit!
    En die ring is echt leuk :D
    Heb je die al lang geleden gekocht?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. like the ring!!xx


    http://www.inablondeworld.net/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. coole boots! :)

    x,
    www.littlefashionnotes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen