Pagina's

dinsdag 5 april 2011

Party!!!

"Party hard"
Wat een leuk motto is dat eigenlijk! Ik houd wel van een feestje, tenminste, van een goed feestje! Niets is zo stom als een feest waarbij de muziek slecht is, er ongezellig mensen zijn of als je alleen bent. En dat laatste heb ik een keer gehad.
Ik werd uitgenodigd op een feestje van een meisje dat ik kende, maar niet in dezelfde plaats woonde. Ik had gehoopt op een leuke party met mensen die ik nog niet kende, maar wat wel heel gezellig zou worden. Nou en dat was het dus niet!
Ik kende serieus helemaal niemand en dat meisje kon moeilijk ook de hele avond bij mij gaan staan, want tja, het was ook gewoon haar feest. Dus zij kan er op zich niets aan doen, behalve mij niet uitnodigen hahah. Wat was ik blij toen het 1 uur was en het feestje was afgelopen! :$
Het leukste feestje tot nu toe had ik 3 maanden geleden van een vriendin uit mijn hockeyteam. Ik kende daar heel veel mensen, goede muziek dus gewoon top!
Maar het beste feest komt nog, want Sanne en ik geven binnenkort een feest! Ons thema is "P" haha en we zijn benieuwd wat mensen daar allemaal bij bedenken. Hebben jullie nog leuke ideeën voor muziek, outfit en hapjes voor ons feest? Dan hoor ik dat graag! Heb jij ook wel eens een feest-disaster gehad?
XXX Wieke
(Haha posten tijdens de reclame van Glee!)

2 opmerkingen:

  1. oh herkenning!
    ik was ook ooit op een feestje,
    en ik ben al niet zo'n feestbeest en ik haat alcohol.
    en er was geen FRISdrank, alleen drank!
    en er was één meisje van mijn school, maar zij mag mij niet en ik haar niet dus dat was wel gek haha.

    leuke blog trouwens ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het vroeger ook wel is gehad. Dan was ik echt zo van, wat doe ik hier?! Maar nu ben ik veel spontaner en ga ik gewoon tegen onbekende mensen praten! Haha.

    http://lifeofroshelle.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen