Pagina's

zondag 3 april 2011

We don't care, if they don't understand us. This is our irrational anthem.

Druk druk druk dit weekend voor mij! Gister had ik een wedstrijd (atletiek), wat de hele dag duurde. Het was zulk lekker weer, ik ben zelfs verbrand! Gisteravond gaf mijn club een feest, en vanochtend moest ik weer van 10 tot 12 uur trainen. Dus sorry iedereen, maar ik heb ├ęcht geen tijd gehad om ook maar iets te posten!
Maar goed, nu heb ik wel even tijd. (: En ik ga jullie iets vertellen over de nieuwe cd van de Plain White T's. Ze zijn niet zo bekend hier in Nederland. Hun bekendste nummers zijn Hey There Delilah en Rythm of Love, ik denk dat de meeste van jullie de eerste sowieso wel kennen. Ik heb de cd dinsdag voor m'n verjaardag gekregen, en ik ben er super blij mee. De leukste nummers op een rijtje:
Irrational Anthem

Map of the World

Make It Up As You Go
Een nadeel is alleen wel dat de cd niet in Nederland in de winkel te koop is, je moet 'm dus bestellen via internet.   Ik denk dat jullie ondertussen mijn muzieksmaak wel een beetje kennen (klik anders op muziek onder About What?), wat vinden jullie ervan?
XXX Sanne.

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je aan atletiek doet, ik heb er zelf iets van 6/7 jaar opgezeten!
    Zelf luister ik niet echt naar Plain white t's maar, Rythem of love is leuk! En ik heb net de drie liedjes geluisterd. En de eerste vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen