Pagina's

zondag 29 mei 2011

Gek op nagellak? Neehoor!

Ik dacht laatst, ik laat jullie eens mijn nagellak collectie zien. Dus hier is 'ie!


Gesoorteerd op kleur en functie! Links boven hoort nog een fles nagellak-remover te liggen, maar die zal m'n zus wel hebben nu.. In het doosje rechts boven ligt een nagelknippertje, een vijl en watjes en wattenstaafjes om nagellak weg te halen. Daaronder liggen glimmertjes om je nagels mee te versieren. Wat vinden jullie van ervan? Ik heb er echt m'n best op gedaan namelijk, haha.
XXX Sanne.

7 opmerkingen:

  1. haha, leuk gedaan! (:

    ~xoxo ♥

    ik ga je volgen, volg je me terug? ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! En wow wat veel nagellak, leuk geordend! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke koffer....
    ....alleen heb je best weinig nagellak :$

    BeantwoordenVerwijderen