Pagina's

dinsdag 17 mei 2011

Jewelry with a memorie... #1

Toen ik vanochtend in het laatje met mijn armbanden keek, zag ik een armbandje dat ik al heel lang niet meer had gedragen. Het "inspireerde" me tot een nieuwe post, en wel een onderwerp dat we vaker kunnen herhalen haha! Elk meisje heeft denk ik wel een paar sieraden waaraan een bijzondere gebeurtenis of herinnering bij hoort. Dat kan natuurlijk verdrietig, mooi of juist heel grappig zijn. Het leek mij leek om iets te posten over sieraden die voor mij iets betekenen.
(Beetje slechte kwaliteit, sorry!)
Dit is een armbandje dat ik in groep 4 ofzo van een jongen uit mijn klas kreeg. Speciaal uit Italië. Hij gaf het me onder de pingpongtafel haha! Het armbandje is van verschillende kleuren glas met motiefjes erin. Ik vond het zo lief en mijn moeder ook, dus ik moest een bedanktekening maken :|. Minder prettig, want ik kan totaal niet tekenen.
Heb jij ook een armband, ketting of ring waar een speciale herinnering aan kleeft? En vind je het leuk om zo'n artikel nog een keer te lezen? (Met betere foto's haha!)
XXX Wieke

3 opmerkingen:

  1. Haha dat motiefje heet millefiori, wat een leuk armbandje en leuk verhaal! Ik heb laatst een hele mooie ring van mijn oma gekregen, maar ik heb eigenlijk aan elk sieraad wel een herinnering :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie ketting. en wat lief van die jongen. ik vond het echt grappig toen je zei dat je een tekening moest maken maar dat je helemaal niet kan tekekenen. hahaha

    trouwens over je comment; ik weet niet precies meer hoeveel die kost maar als het goed is onder de 5,-. en jaa dat krijg ik ok altijd. echt super irritant.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een erg leuk artikel! Ik heb zo snel niet een specifieke herinnering aan een sieraad. Wel heb ik een ketting uit venetië en doet me aan de zomer en vakantie denken ;D

    BeantwoordenVerwijderen