Pagina's

vrijdag 20 mei 2011

Jungle time!

Oh my god! Ik keek zo'n twee minuten geleden op beautyscene.nl! (haha dit klinkt heel spammerig) en ze kondigden daar een nieuwe limited edition collectie van Catrice aan in juli! Voor degene die Catrice niet kent, dat is een budgetmake-upmerk dat ze bij de Kruidvat verkopen. Het merk is heel goedkoop en de spullen die ze hebben zijn van aardige kwaliteit.
De items uit die collectie zijn maar kort verkrijgbaar, maar meestal wel heel gaaf. Persoonlijk vond ik de spulletjes die er deze keer bij zaten heel mooi en ik ga sowieso de blushstick kopen en een nagellak. En die eyeliners en die lipstick. Bijna alles dus haha! Voor wie nieuwsgierig is geworden:
Ik vond het een hele mooie collectie die er bovendien niet goedkoop uit ziet!
XXX Wieke en fijn weekend!

7 opmerkingen:

  1. Oeehh leuk! Die nepwimpers :)
    En die bronzer en blushstick lijken me ook heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeeeeh leuk! Ik vind Catrice echt een fijn merk!

    xoxo ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oohmygod. die lijn is zo leuk!
    ik ga je ook volgen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk! ga binnenkort wel ffkes langs ;-)
    x

    BeantwoordenVerwijderen