Pagina's

zondag 19 juni 2011

Adventureland

Hallo alle inmiddels al 51 volgers van onze blog, én natuurlijk hallo alle andere lezers! (:
Ik wilde ook nog even bedanken voor 't volgen van onze blog, we zijn echt superblij met zo veel volgers! En de give-away komt er snel aan, en zoals Wieke al gezegt had hoef je niet de liken of Facebook of reclame te maken op je eigen blog om kans te maken! De enige voorwaarde is dat je ons moet volgen via google. (:

Maar goed, nu komt waar deze post echt over gaat, namelijk over een film. Ik dacht, nu de vakantie zo dicht bij is, hebben we genoeg tijd om wat films te kijken. Vrijdag heb ik de film Adventureland gekeken (trailer staat onderaan het bericht!), met Jesse Eisenberg (van The Social Netwerk) en Kirsten Stewart.

Het verhaal gaat over een jongen, James, die onverwachts zelf moet werken voor zijn schoolgeld. Doordat hij nog niet veel werkervaring heeft wordt hij nergens aangenomen, behalve bij een pretpark genaamd Adventureland. Daar ontmoet hij Emily. Ze worden verliefd op elkaar, maar het loopt allemaal niet helemaal soepel. Het einde ga ik nog niet verklappen, anders is het voor jullie ook niet meer leuk om de film af te kijken.
Ik vond het een beetje een aparte film. Ik wist niet goed of  't nou een simpele tienerfilm voor moest stellen of echt me
er een romantische komedie. Het voordeel van de film is dat er goede acteurs en actrices in spelen, en dat is natuurlijk altijd wel fijn. 
Lijkt deze film jullie leuk, of kenden jullie 'm al? 
XXX Sanne.

4 opmerkingen:

  1. lijkt me wel leuk, maar of er ook echt een verhaal in zit? x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou niet echt van dat soort films, maar wie weet! Ik volg je/jullie btw:)x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me leuk!
    Bedankt voor het volgen!,Ik hou idd wel van kwaliteits kleding, of nou ja, van een beetje goed materiaal, maar het hoeft niet altijd duur te zijn natuurlijk ;)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me wel zo'n film waarbij je niet echt heel erg hoeft op te letten en het dan ook volgt! En dat is af en toe ook lekker, misschien ga ik hem wel een keer kijken (;

    BeantwoordenVerwijderen