Pagina's

donderdag 23 juni 2011

Cadeautips!

Waarschijnlijk kennen jullie dit wel. Je hebt binnenkort een verjaardagsfeest, maar je hebt geen idee wat je hem of haar moet geven. Nou, dit gebeurt mij dus best wel vaak. Dus dacht ik vandaag, laat ik hier eens een post over maken. (: En hier is 'ie dan! Ik heb geprobeerd dingen te bedenken die ook nog een beetje uitvoerbaar zijn, niet zoals een tripje naar Parijs of een of ander leuk dingetje van een vage site ofzo. Een trip naar Parijs is natuurlijk hartstikke leuk, maar voor een arme scholier als ik is dat natuurlijk niet te betalen!

Het eerste wat mij wel leuk leek om aan iemand te geven is het boek ''Wreck This Journal''. Dit is geen boek om te lezen, maar juist om zelf in te vullen. Op elke bladzijde staat namelijk een opdracht die je moet uitvoeren, zoals op de plaatjes hieronder. Je bent dus wel even bezig met dit boek! Het kost ongeveer rond de €11 euro en is te koop op bol.com.




Wat ik ook altijd wel leuk vind om te geven is iets met foto's erop. Ik heb samen met wat anderen bijvoorbeeld al eens een grote fotolijst met verschillende kleine foto's van ons allemaal gegeven. Ook hebben we een keer koffiemokken gegeven met al onze foto's erop. Hiernaast zie je een voorbeeldje van zo'n fotolijstje. Deze is van de ikea  en kost €8 euro. Dit kan je natuurlijk niet aan je buurjongen geven die je nou ook weer niet zo goed kent, maar voor een goede vriendin is 't misschien wel leuk.


Je kan natuurlijk ook zelf een taart bakken. Dat is niet duur en meestal ook nog leuk om te doen! Het hoeft niet eens perse een taart te zijn, iets anders leuks is bijvoorbeeld meringues. Dat zijn een soort schuimpjes die je maakt van eiwit en suiker.

Wat vinden jullie van deze eerste ideeën?




XXX Sanne.

13 opmerkingen:

  1. Leuk! ;D Ja, ik wil wreck this journal ook wel eens proberen! Had er al eerder iets overgelezen en lijkt me heel grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke post, wreck this journal lijkt me echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeeh wat een leuke post, ben benieuwd naar de volgende. Ik wil dat boek echt graag hebben nu! Het is dat er nu niemand jarig is, maar ik zou ze zo voor mezelf kopen/maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wreck this journal lijkt me leuk om een keer te proberen, leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had nog nooit over dat journal boek gehoord! Ik zou het alleen al voor mezelf kopen om het in te vullen x) Het ziet er zo leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik heb dat Wreck This Journal boek, het is echt hartstikke gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, een vriendin van mij geeft volgende week een feest, dus dan is het wel leuk om met een origineel cadeau aan te komen :)

    Dat Wreck This Journal klinkt echt cool :)

    xxx
    http://dutch-beauty.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg herkenbaar,
    vind het vooral voor jongens erg lastig altijd.

    xo,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk artikel!
    wrack this journal is echt een super leuk cadeau!
    p.s. ik volg je <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey! Sorry voor de late reactie,
    nou ik heb vandaag pas de foto's opgestuurd dus ik heb ook nog niets gehoord.

    Jij wilde misschien toch ook foto's opsturen?

    Toen ik dit bericht had gelezen, heb ik Wreck this journal gelijk besteld op Bol.com. Haha dus echt heel erg bedankt voor de tip, hoewel het als cadeautip is maarja :$

    Liefs, Lieke

    BeantwoordenVerwijderen