Pagina's

zaterdag 11 juni 2011

Emma Watson

Als kind was ik helemaal fan van Harry Potter haha! Ik ben zelfs 2 keer 's nachts naar de boekhandel geweest om het boek te halen, zelfs verkleed als Hermelien.
Zoals bijna iedereen wel weet, wordt Hermoine gespeeld door Emma Watson. Ik vind haar echt een heel mooi meisje en het leek me dan ook leuk om te kijken hoe ze in de loop van de jaren is veranderd...
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
Geen idee hoe je die afbeeldingen naast elkaar moet maken haha! Ik vind het korte haar haar heel mooi staan, minder Hermoine achtig!  Op de laatste foto heeft ze trouwens een prachtige cut-outdress aan!
XXX Wieke

8 opmerkingen:

  1. Ik vind eigenlijk dat het korte haar haar eigenlijk niet zo staat :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze is echt veel veranderd!
    ik vond dat lange haar ook mooier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt grappig om te zien hoe ze is veranderd.

    http://ieatfashiontoday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje voor je comment op m'n blog! Volgen?
    Ik heb trouwens nog een paar meer schoenen maar die waren verstopt door het huis :$ hihi.
    Ik vind het lange haar van Hermelien denk ik leuker.
    xoxo Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het korte haar staat bij haar echt zo stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke post! Ik vind het haar dat ze in 2010 heeft leuk! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankje voor het volgen!
    xoxo Charlie

    BeantwoordenVerwijderen