Pagina's

dinsdag 7 juni 2011

Jewelry with a memorie... #5

En weer mijn beurt voor al weer de vijfde "Jewelry with a memorie..." En er zullen er nog wel veel meer volgen, want veel sieraden, jaa dat hebben wij. :P
This time, a necklace, a handmade necklace eigenlijk.
Deze ketting is al best wel oud, ik heb 'm een keer gemaakt van kralen die ik van mij vader had gekregen. Elk jaar ging ik namelijk met mijn vader naar een stad toe voor een zogenaamd 'verrassingsdagje'. Het idee: vaderlief koos een leuke spot uit, vertelde mij daar niets over en dochters moest mee. Heel vervelend natuurlijk, vooral als je dan aan het eind van de dag mooie kralen moet uitzoeken. Bah. :D
Zo ben ik twee keer in Amsterdam geweest, onder andere naar Carré, in Den Haag, Leiden en Amersfoort. Daar heb ik deze kraaltjes ook gekocht. Nadat mijn vader en ik een soort mini-triathlon hadden afgelegd. (Fietsen, zwemmen in het zwembad en de toren van Amersfoort beklimmen), was het tijd voor some serious stuff, namelijk shoppen!
Ik denk dat ik deze kralen gekozen heb door het mooie blauwe hangertje. Daarna ben ik denk ik pas de kraaltjes er omheen gaan uitzoeken.
Nou, en dit was dan al weer de vijfde! Btw, wij hebben komende week proefwerkweek, jullie ook?
XXX Wieke

1 opmerking: