Pagina's

vrijdag 3 juni 2011

Jewelry with a memory... #4

Alweer een nieuw verhaal!


Deze oorbellen heb ik van een vriendin gekregen toen ik 9 of 10 jaar werd. Ik had toen nog helemaal geen gaatjes, maar dat was mijn vriendin vergeten. Ik wilde het wel heel graag, maar 't mocht niet van m'n moeder omdat ze vond dat ik er te jong voor was... Maar goed, dit was voor mij dus nog een reden om extra te zeuren om gaatjes haha. Mijn moeder was er vast blij mee dat ik ze gekregen had! Uiteindelijk mocht ik toch gaatjes laten prikken, samen met mijn opa. Het was alleen wel balen toen ik erachter kwam dat ik nog 6 weken moest wachten voordat ik van m'n  saaie knopjes af was haha.
XXX Sanne.

7 opmerkingen:

  1. Wat een lief verhaal.
    Toen ik gaatjes liet schieten heb ik een week van te voren constant zitten zeuren en het was het enige waar ik over kon praten haha. Je weet hoe kinderen kunnen zijn (;


    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige oorbellen, hihi. En inderdaad, wat was het stom om nog zo lang te moeten wachten voordat je 'echte' oorbellen kon dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige oorbellen! En leuk dat je daarna toch gaatjes mocht laten schieten! :)

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk verhaal :)
    die oorbellen zijn echt schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha wat een grappig verhaaltje! Die oorbellen zijn zo schattig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, leuk om te lezen. Wat grappig dat je die oorbellen nog hebt. Ik heb precies dezelfde alleen dan als hanger aan een ketting, ook van lang geleden en vond ik laatst weer in een oude doos. Gekregen voor mijn eerste zwemdiploma.

    BeantwoordenVerwijderen