Pagina's

woensdag 15 juni 2011

Jewelry with a memory... #6

Deze keer over armbanden! En wel deze:

Als je 't me nu vraagt, vind ik ze foeilelijk. Maar als je het me twee jaar geleden had gevraagd, zou ik iets heel anders zeggen! Dit zijn namelijk de eerste armbanden die ik helemaal zelf gemaakt heb. De aanleiding? Ongeveer drie keer per jaar hebben we een schoolfeest, elke keer weer met een ander thema. Deze keer was het thema ''kleur''. Dit hield in dat elke klas een andere kleur aangewezen kreeg. Alle brugklassers oranje, tweedeklassers wit, derdeklassers blauw, enzovoorts. Vandaar dus de oranje kleur! Wieke had al eens eerder verteld dat ze zelf sieraden maakte, en droeg die ook vaak. Dus dat wilde ik ook wel eens uitproberen. En dit is er uiteindelijk uitgekomen! Ik weet nog dat het heel wat gestress koste om de armbanden op tijd af te krijgen voor het feest, aangezien de kralen (van fimo-klei) nog een half uur in de oven moesten nadat we ze gemaakt hadden. Maar we waren tenminste wel in thema, haha!
Wat vinden jullie van de armbanden, voor een eerste keer?
XXX Sanne.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind ze anders heel mooi hoor! Dat is super mooi voor je eerste keer♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi!
    http://highheelsandsneakers.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen