Pagina's

zaterdag 18 juni 2011

50!

Ladies and gentleman, het is zover! WE HEBBEN 50 VOLGERS!
Aaah, chill! En zoals we beloofd hadden, komt er een give-away! Sanne en ik hebben nu vakantie, maar we zien elkaar dinsdag weer, dus dan gaan we een leuke give-away bedenken. Persoonlijk denk ik dat een give-away op het gebied van fashion,make-up of accessoires het leukste is, omdat we daar het meeste over posten. Verder vinden we het natuurlijk hartstikke leuk dat jullie ons volgen en we hopen er nog lang mee door te gaaan.
Even een kleine geschiedenis van "If I Was A Flower":
In november ongeveer kwam Sanne mij vertellen dat ze een blog had. Ze was er heel enthousiast over, en het klonk erg interessant. In februari mocht ik van haar meehelpen en begon ik ook met posten. (Wat ik overigens helemaal verkeerd uitsprak.) Vanaf februari tot nu hebben wij geprobeerd zo vaak mogelijk een berichtje te schrijven over dingen die ons interesseren. En nu, in juni hebben we dan het legendarische getal van 50 volgers overschreden haha!
Ik weet niet hoe ik er nu een afbeelding bij moet doen, want ik zit op iPad haha!

Xxx Wieke

3 opmerkingen: