Pagina's

maandag 13 juni 2011

Make-up!

Blegh, ik heb deze week proefwerkweek en moet nu eigenlijk leren. Alleen ik heb helemaal geen zin om te lezen over atoombouw en radioactiviteit, saaaaaaai. Dus daarom post ik even snel wat ik donderdag na de toets heb gekocht.

"Prismatic topcoat" van Catrice, nagellak remover en nieuw blush kwast van de Hema,
blush en bronzing powder van Catrice en Essence en "Matt topcoat
van Essence.
Eigenlijk had ik ook nog een bronskleurig lakje gekocht, maar die ben ik vergeten te fotograferen. :$

Geen idee of het goed te zien is, maar hier heb ik dat bronskleurige lakje op samen met de mattcoat. 

Om te testen had ik op deze nagel dat prismatic topcoat ding gedaan, 't is een soort holographic lakje. Op zich dekt ie heel goed en staat het heel mooi, alleen ik vind het niet zo mooi op brons staan. Ik denk dat het mooier is op blauw of groen.

Nou, ik ga maar weer verder leren.
XXX Wieke

3 opmerkingen:

  1. Ik heb ook helemaal geen zin om te lezen :D
    Mooie nagellak! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke aankoopjes!
    ben ik eve blij dat ik vakantie heb

    BeantwoordenVerwijderen