Pagina's

woensdag 15 juni 2011

More please!

Sieraden, daar houd ik echt van. Als je een simpele outfit hebt, leukt dat de boel weer helemaal op. Even snel een post met sieraden die ik de afgelopen tijd heb gekocht!

Ketting van de Six

4 armbandjes die heel mooi schitteren in de zon van de Lemon, schelpjes-oorbellen, giraffe-oorbellen, parel-oorbellen en vlinder-oorbellen van de Six, de ring ook, bruinige oorbellen van de Lemon en kleine Eiffeltorentjes  uit Parijs.
Vooral de ketting vind ik erg mooi bij bijvoorbeeld een witte blouse. Ik denk dat ik 'm morgen ook aan doe bij mijn nieuwe schoenen.

XXX Wieke

4 opmerkingen:

  1. Wat mooi allemaal ik ben echt verliefd op die ketting en de ring!

    Liefs lieke

    Lavietresjolie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee ja lijkt me leuk om elkaar te volgen
    Ik volg je nu volg jij mij dan ook?


    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke blog, die giraffe oorbellen zijn echt supervet! Waar heb je ze gekocht? Ik volg je (:
    lieefs

    BeantwoordenVerwijderen