Pagina's

dinsdag 14 juni 2011

Nail-art #2.

Oké, ik geef toe, dit komt een beetje laat. Ik had al een hele tijd geleden een keer gezegd dat ik het om de week aan jullie zou laten zien.. Maar goed, zoals met veel dingen was ik dat al weer vergeten. Ik denk dat ik er nu eindelijk maar eens verder mee ga! Hier komt de tweede foto van m'n nagels:


Zoals jullie kunnen zien is dit eigenlijk een topcoat, maar ik draag 'm als gewone nagellak. Dat koste wel 5 lagen en heel wat droogtijd, maar dan heb je ook wat! Op deze foto zie je het misschien niet heel goed, maar als ik m'n nagels in het licht hield glinsterde het heel erg. Ik vond t wel leuk, voor een feestje dan!
Wat vinden jullie? En, verder met het laten zien van m'n nagels, of niet?

5 opmerkingen:

  1. Hij is wel mooi, maar 5 lagen is best wel veel..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf!

    Zullen we elkaar volgen?

    xxx

    www.thischickhasstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk!
    Ik heb hem ook, en ik had het eerst ook zo helemaal dekkend gedaan, het geeft echt een heel gaaf effect.

    BeantwoordenVerwijderen