Pagina's

zondag 5 juni 2011

The Runaways

Je hoort er steeds meer over, een artikeltje hier, een artikeltje daar, kortom: ze worden steeds populairder naar mijn idee. Wat eigenlijk best raar is, aangezien de band al bijna 35 jaar uit elkaar is! The Runaways was de eerste all-girls rockband uit Amerika. Hun bekendste lid was Joan Jett, die jullie misschien wel kennen van I Love Rock 'n Roll en Bad Reputation. Toen ik vorig jaar voor het eerst de film keek die over hun gemaakt is, was ik gelijk al fan. Ik vind hun muziek echt geweldig, ik kan er echt helemaal los op gaan. Maar goed, deze post heb ik dus eigenlijk alleen gemaakt om te vertellen hoe geweldig ze zijn haha. Hier komen nog wat foto's, en natuurlijk de trailer van de film, waarin Kristen Stewart Joan Jett speelt.






En, wat is jullie eerste indruk? En voor de mensen die ze al kenden, wat vinden jullie van ze?
XXX Sanne.

2 opmerkingen: