Pagina's

dinsdag 21 juni 2011

Versace voor H&M!

Er komt weer een nieuwe samenwerking tussen H&M en een bekend modehuis! Dit maal is Versace aan de beurt. En eigenlijk is dat best wel grappig, omdat Donatella Versace - the boss - in 2008 heeft gezegd dat ze never ever nooit een collectie gaat ontwerpen voor H&M, omdat dat slecht is voor de naam Versace. 

Maar ze heeft nu dus toch toegegeven! Volgens de geruchten komt er in november een collectie en in januari een pre-spring collection. Versace gaat voor de H&M feestelijke items ontwerpen zoals mooie jurken, uitbundige sieraden en hoge hakken. De kleding wordt vooral geïnspireerd op eerdere typische Versace-ontwerpen. Ook komen er spullen voor in huis, de home-collection dus. Ik ben benieuwd!

Versace is - zo als jullie misschien wel weten - niet het eerste topmerk dat een samenwerking aangaat met de H&M. Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Jimmy Choo, Comme des Garçons en natuurlijk Lanvin ontwierpen al eerder voor H&M. De prijzen zullen denk ik wel weer hoog worden, rond de € 100,- of meer.



Een jurk uit de Lanvin for H&M collectie en Jimmy Choo X H&M.

XXX Wieke

5 opmerkingen:

  1. Hahaha, nou ik ben wel benieuwd! Oeh wat leuk, tuurlijk doe ik mee! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa, ik vind het echt leuk! Misschien kan ik nog iets leuks kopen van een acceptabele prijs haha dan kan je wel zeggen dat je iets hebt van Versace haha.

    Liefs, Lieke

    http://lavietresjolie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben echt benieuwd!
    Ik ga altijd naar zeilschool 't stekelbaarsje in Elahuizen in een valkje. En jij?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die jurk van Jimmy Choo echt super :D en dat blijft hij :D

    BeantwoordenVerwijderen