Pagina's

woensdag 1 juni 2011

Vlechten!

Jaaaa! Vlechten! Ik vind vlechten zo leuk! Je hebt verschillende soorten vlechten en je kunt ze dik, netjes, slordig en klein maken. Mijn zusje van 12 wilde wel even model zijn voor wat vlechten. Komende posts leg ik de verschillende vlechten uit. Tenminste, als mijn zusje weer model wilt staan haha!
First of all, een ingevlochten vlecht haha. Deze is vrij makkelijk, je begint met drie strengen en elke slag pak je er wat bij.
De visgraatvlecht. Ook deze is vrij makkelijk als je de techniek kent. Ik vind deze zelf heel mooi, omdat ie netjes kan, maar ook slordig. Ook zakt hij niet snel uit.
Ik heb serieus geen idee hoe deze vlecht heet, haha maar ik vind m wel mooi. In plaats van dat je de strengen over elkaar legt, leg je ze nu onder elkaar. Ook vlecht je ondertussen in. :D
Haha, toen ik 'm had gemaakt bij mijn zusje, zei ze dat ze net kaal leek haha. Ik vind dat niet, dus heb ik 'm toch maar upgeload. 't Lijkt een beetje op de vorige, alleen gaat deze nog verder door en is ie kleiner.
Watervalvlecht! Aaah die vind ik zo mooi. Op Girlscene wordt ie stap-voor-stap uitgelegd. De vlecht wordt watervalvlecht genoemd, omdat je haar er door heen valt.
Van welke vlecht(en) zou jij stap-voor-stap foto's willen zien?
XXX Wieke + zusje :P
ps: mijn zusje heeft zoooo mooi haar, tenminste dat vind ik, 't is gewoon bijna wit, zeker na de zomer.

10 opmerkingen:

  1. Love the last one.

    http://ieatfashiontoday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, even sirieus. Ik vind het zooo knap dat je al die vlechten kan maken! De vissengraat vind ik zelf het mooist! Je hebt een super leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap!

    Ik zou van alle vlechten wel een stap-voor-stap foto's willen zien (maar de visgraat kan ik al hihi)!!

    En je zusje heeft inderdaad heel mooi haar ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, mooi gedaan!
    Van die laatste wil ik wel een keertje stap-voor-stap foto's zien :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super! ik wou dat ik dat kon! prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat knap en mooi gedaan zeg!
    Ga je later iets met kapsels doen? Je bent er serieus heel goed in!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die watervalvlecht, die is zo mooi, die wil ik echt kunnen maken! En die visgraatvlecht is ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie vlechten! Ik vind de visgraatvlecht het mooist!

    xx
    Doe mee met mijn giveaway: http://jeemmful.blogspot.com/2011/06/giveaway-broche.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het ziet er super cool uit en knap dat je dat ka aleen wel jammer dat er niet bij staat hoe het moet

    BeantwoordenVerwijderen