Pagina's

vrijdag 1 juli 2011

Cram My Wardrobe #3

Afgelopen zaterdag was ik in de stad voor een cadeautje voor een vriend. Cadeautje hadden we snel gevonden, dus daarna maar de sale onveilig maken!

In september ga ik naar Ghana met school (OMG), maar daar moet een vrouw/meisje kleding hebben langer dan de knie. En omdat in Nederland geldt hoe korter hoe beter (soms), heb ik bijna niets langs en luchtigs in mijn kast dat meer dan mijn bovenbenen bedekt. Lang leve de maxidress-trend, want nu hingen er in de uitverkoop veel van die jurken. Hoewel ik eerder heb gezegd dat ik er niet aan mee ga doen, maak ik voor Ghana een uitzondering. Daar loopt al het vrouwelijke volk in zulke gewaden. 



Nou, dit is dus mijn eerste enorm lange dress. Het safari-achtige printje vond ik wel toepasselijk. 't Is een recht model, dus om toch een beetje figuur in de jurk te hebben, kocht ik er een goud/zilver ceintuurtje bij. Ik denk wel dat ik de jurk alleen in Afrika draag hoor!
Wat vinden jullie?

XXX Wieke

10 opmerkingen:

  1. mooi hoor, super voor die gelegenheid!
    sowieso echt gaaf dat je daar heen gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ghana, lijkt me echt leuk! Wat ga je daar doen?
    Ik wil ook een keer naar Ghana. Bij ons in de kerk gaat soms een groep jongeren naar Ghana om daar tehuizen ofzo te bouwen. Dat lijkt mij ook echt vet om een keer te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er echt super mooi uit!!!
    Je moet hem hier ook gewoon dragen!!! :D
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi printje, ik heb een strapless top van de H&M met precies dezelfde print!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb een rokje met die print hihi, en ken je esmee? daar ben ik nu mee aan t logeren, maar die gaat ook naar ghana in september met school haha
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihi, Wieke ik wist niet dat jij ook n'blog had!
    hij is super leuk! ik volg je!(:

    Ik heb nu al super zin in Ghana, jij?

    Liefs,

    ps. super leuk jurkje, alleen de schouders moeten ook bedekt zijn, zei Pol!:(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook in Nederland dragen! Maxidresses, can't live without them

    BeantwoordenVerwijderen