Pagina's

vrijdag 29 juli 2011

Holland's Next Top... KOK!

Het is vakantie, ik heb geen baantje en volgende week zondag ga ik pas zeilen. Dus ik heb zeeën van tijd. Vandaag ben ik brownies gaan bakken. Deze keer niet met een kant-en-klaar pak, maar helemaal zelf met echte chocola en nootjes haha!
En dit is het eindresultaat yeah. 't Zit in een hartvormige bakvorm, maar of ie ook helemaal hartvormig is, weet ik niet, want er moest perse bakpapier in. :S Nu maar hopen dat ie een beetje lekker is!

XXX Wieke

5 opmerkingen:

  1. Mmm brownies zijn lekker, en al helemaal met nootjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeehh dat ziet er leuk uit!
    Ik maak brownies altijd met echte chocola etc, die vind ik veel lekkerder dan uit een pak! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er lekker uit!

    & bedankt voor je reactie, de perfecte auto is dus roze, en een lamorgini haha ;$

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heeerlijk uit !

    Ik heb een actie op mijn blog voor foto liefhebbers. Het is geen winactie, maar als je intresse hebt kijk je maar even. :)

    BeantwoordenVerwijderen