Pagina's

woensdag 20 juli 2011

Radio-stilte!

Na minstens twee weken van radiostilte, wordt 't toch maar weer tijd om iets te posten denk ik. :$
Reden voor mijn afwezigheid: VAKANTIEEEE!
Na een heel schooljaar toetsen leren, huiswerk maken (soms) en presentaties geven, was daar dan eindelijk de zomervakantie. Als kind verheugde ik me daar het hele jaar op en nu nog steeds, al merk ik wel dat het minder overweldigend is dan vroeger. Maarja, boeiee.
De afgelopen twee weken was ik in het hoge, koude noorden. Naja, koud, ik heb heerlijk gezond aan ons prive meer in Zweden haha. Mijn reisschema was als volgt: woensdag weg, drie dagen Kopenhagen (echt een hele leuke stad!) daarna door naar Zweden waar we een huisje hadden aan een meer. Dat was echt gaaf, er was helemaal niemand. Maar dat is niet zo gek, Zweden heeft idioot veel meren en er wonen idioot weinig mensen. Na Zweden naar Oslo. Drie dagen daar en dan met de boot naar Kiel. En daarna weer terug. :D Top vakantietje. Maar gelukkig is de vakantie nog niet voorbij. Ik wil mijn kamer nog opnieuw verven en over twee weken ga ik nog op zeilkamp in Friesland!
Om deze post toch nog een beetje kleur te geven, nog een foto:

't Is een thermosbeker haha. Ik zag 'm staan in een winkel in Oslo en vond 'm wel leuk voor in de winter als het koud is, lekker warme chocomelk/koffie/thee mee naar school. En oja, het printje is leuk, bloemetjes. :P

XXX Wieke

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je in het noorden bent geweest. Heb je het ook gehoord over Noorwegen in Oslo. Gelukkig was jij er toen niet.
    x
    (volgen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Kiki
    Ik zat in het hotel dat nu als opvangplek wordt gebruikt... gelukkig was ik er niet meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je inderdaad geluk gehad!
    Ik ben trouwens ook een keer op zeilkamp geweest in Friesland, dat is zo leuk! Wil het volgend jaar weer gaan doen :)

    BeantwoordenVerwijderen