Pagina's

maandag 11 juli 2011

Update!

Oké, het is eigenlijk best schandalig dat we zo weinig posten, dat moet ik toe geven. Maar ik ga proberen iets meer te posten deze week. (: En ik begin met een update post!
Het is al weer een paar weken geleden dat we erover begonnen, maar we zijn het niet vergeten, de give-away komt eraan! Alleen zit Wieke op dit moment ergens ver weg, dus is het voor ons iets moeilijker om te overleggen. Maar goed, ik wilde alleen even laten weten dat we het niet vergeten zijn.
Dan nog iets: ik heb een beetje gebrek aan inspiratie de laatste tijd. Dus nou vroeg ik me af, wat willen jullie graag meer zien? Meer inspiratie, meer outfits, meer beauty onderwerpen? Of vinden jullie 't eigenlijk wel goed zoals we het nu doen? Ik ben benieuwd!
XXX Sanne.

1 opmerking:

  1. Ah, maakt niet uit hoor! Ik heb ook wel eens gebrek aan inspiratie (;
    Ik zou het wel leuk vinden om meer beauty onderwerpen te lezen, vooral ook omdat ik zelf wat minder 'kennis' heb op het gebeid van beauty!

    BeantwoordenVerwijderen