Pagina's

dinsdag 16 augustus 2011

Jewelry with a memory... #7

Alweer een tijdje geleden, maar hier is weer een verhaal over een van mijn sieraden!


Dit keer een armbandje. Ik heb 'm een paar jaar geleden gekocht, toen ik op vakantie was in Mallorca. Dat was de eerste keer dat ik naar een ander land ging dan Oostenrijk of Zwitserland, en ook de eerste keer dat ik met het vliegtuig op vakantie ging, best wel speciaal dus. Twee weken lang hebben we daar aan het zwembad gelegen en leuke marktjes bezocht, voor mij een geweldige vakantie dus! Ik geloof alleen dat m'n ouders het minder leuk vonden, blijkbaar was het voor hun te weinig activiteit haha. Maar goed, op een van die marktjes heb ik dit armbandje dus gevonden. Ondertussen is hij al aardig versleten, en ik ben bang dat hij binnenkort knapt.. Goed excuus om opnieuw naar Mallorca te gaan vind ik, haha.
XXX Sanne.

3 opmerkingen:

  1. ahh leuk haha. Ik heb dit jaar ook een bandje gekocht, & daar zit zo'n zelfde soort herinnering aan haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk armbandje! Mijn ouders willen ook altijd wandelen ofzo in de vakantie, gelukkig hoeven wij niet meer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post!
    Het is altijd leuk herinneringen aan sieraden. (:

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen